diumenge, 29 de març del 2009

Cap


Darrera l’edifici la metgessa s’amaga per fumar i a dins l’Emma Vilarassau em recomana que no ho faci.

La dona que va acompanyada seu posant un peu nuu damunt la cadira, el treu ràpidament quan veu que la miro. Després mentre esperem em sap greu. I si ha pres mal?

Una papallona blanca es mou per l’heura verda i una sargantana sense cua es passeja per damunt el paviment de fusta fosca.

Al banc del davant la dona vella de cara arrugada, i ulleres fosques juga amb el bastó. Té les orelles estirades pel pes de les arracades, fins i tot ara, massa grosses. Li explica al jubilat dels dits gruixuts i pantalons gastats que s’està quedant cega. Quan és el torn del jubilat s'acomiaden amb un somriure. Ella ja havia entrat.

- Adéu siau, què vagi bé?, diu ell.
- És que no n'hi ha d'altra, diu ella mentre marxa.

Al fons del passadís un nadó plora i un home tus.

- Jordi Casanovas?

7 comentaris:

Sergi ha dit...

Espero que en sortissis amb bones notícies.

Assumpta ha dit...

Cada dia passo per davant d'un Centre Mèdic on sempre hi ha algú que ha sortit fora a fumar... la veritat és que no ho entenc.

Espero que estiguis bé :-))

Rita ha dit...

Espero que estiguis bé... :-)
Bona nit!

Mireia ha dit...

Com tots, espero que estiguis bé. les sales d'espera donen per fer molts post...

neus ha dit...

Que tot sigui per bé, que no n'hi ha d'altra ;)

Mireia ha dit...

M'adhereixo a la petició: tant de bo estiguis bé!

sànset i utnoa ha dit...

Encara tens sort que et cridin pel nom correctament! Jo tinc un nom una mica peculiar i estranyament, ningú sap pronunciar-lo!

*utnoa*