dimecres, 14 de gener del 2009


És estrany, la sala és molt llarga i plena de llits, la travesso com si res, com si els peus no toquessin a terra, com el Dràcula de Bram Stoker a la pel·lícula d’en Coppola, aquella on en Gary Oldman llepa la fulla d’afaitar amb la gota de sang d’en Keanu Reeves. Em passejo amunt i avall, hi ha lliteres i guixetes distribuïdes de forma regular, paret de guixetes i sis lliteres, tres davant i tres darrera. No hi ha finestres però hi ha llum.

Les rajoles de terra fan formes diferents depenent de com les agrupes. Són grogues, marrons i negres.

Al final a ma esquerra hi ha una habitació més petita, asseguts dalt d’una llitera hi ha dos nois, l’un llegeix les cartes del tarot a l’altre amb els arcans escampats damunt del cobrellit. El noi més gran, ros, em mira. L'altre també. Sóc jo...

7 comentaris:

Rita ha dit...

Un somni?

La foto, fantàstica!

Sergi ha dit...

Estem parlant de la mili? No fotis que has somniat això? M'esborrono, tot i que jo ja no vaig anar-hi (pels pèls).

bajoqueta ha dit...

Osti què bonic volar :)

neus ha dit...

uf... em fas una enveja amb aquestes fotos de neu!! que maca!!!

Espero que els auguris fossin propicis ;)

Partícula Elemental ha dit...

Cuartelillo? Presó? Institut? Necessitat d'una autoritat, d'un mestre, un carceller? Ai, si ens posem a interpretar els somnis!
I el tarot? Està escrit, el destí? Vols saber on iràs a raure, què et depara el futur, quin és el teu Mektab?
Marta, treu la xurriaca i compra't una bola de vidre!

Joana ha dit...

I jo que he pensat en una casa de colònies!

eudald ha dit...

ostres!!!
m'has fet pensar en el tarot... fa temps que ell tinc oblidat,a veure si un dia d'aquests trec la pols a les cartes, hehehe!
bonica la foto! quin hivern...