dimarts, 30 de setembre del 2008

C@ts

Ara s’acaba. Fa encara no mig any que va iniciar-se el C@ts i ara s’acaba. Durant el juny i el juliol es van fer les nominacions, tothom podia proposar qui volia i tants com volia. A l’agost es van presentar els blogs nominats a cada categoria i aquest setembre ha tocat votar. I hem estat comptant els vots.

I a mi, si us he de ser sincer, m’ha costat. No perquè ni hagi hagut molts, que déu n’hi do, sinó per implicació. No soc de pedra i tenia els meus favorits, com tothom.

Però sabeu què m’ha fet més il•lusió? Veure com nominats a una categoria determinada votaven blogs que competien amb ells a la mateixa categoria. D’això a casa meva en diuen jugar net i bonic i m’agrada molt que en un projecte que varem engegar mitja dotzeneta de blogaires es jugui d’aquesta manera. Fa que els Premis C@t encara tinguin molt més valor.

És per això que volia agrair-vos a totes i tots la vostra participació.

Moltes gràcies i ara que ja està dat i beneït molta sort.

9 comentaris:

estrip ha dit...

i si us plau que els guanyadors no tirin bengales!

ha sortit bé, me n'alegro molt!

Clint ha dit...

A veure com queda això un cop acabat del tot...hi haurà un gran guanyador? caldrà fer un tripartit?
I qui guanya, el que té més punts o el que fa més gols?

Assumpta ha dit...

Quan vaig començar una mica "seguit" això del blog (fa uns quatre mesos) i anava totalment perduda, apenes sabia pujar una foto ni què era l'"HTML" aquest famós, vaig veure això de "c@ts" a alguns blogs :-)

Clicant a sobre vaig entendre que es tractava d'algun certàmen... però com a "novata total" no em vaig atrevir ni a preguntar si podia votar :-)

De totes maneres, com aquestes coses sempre són positives, sí que us volia felicitar per la iniciativa :-)) Ben sincerament!!!

Rita ha dit...

Us felicito per la iniciativa i per la feina feta!

Com a nominada, estic molt i molt contenta, mai m'hagués imaginat arribar-hi, la veritat.

Gràcies i petons a tots!

Sergi ha dit...

Amic Jordi.
Després de tants mails, tants comptatges, tants dubtes i tantes decisions, se'm fa difícil expressar l'agraïment que sento per l'esforç que has fet tu i els altres companys per tirar això endavant. Us ho he expressat en privat, però collons, no m'esperava aquest post i m'has emocionat, no puc fer menys que agrair-t'ho aquí també. Ni per un moment vaig pensar que ens en sortiríem tan bé, i a dia d'avui, sóc un home feliç per la consecució d'un objectiu, que era el d'acostar els blogs de parla catalana una mica més, i que tothom pogués decidir, sense autobombos ni presentacions pròpies, quins eren els seus blogs preferits.

Podria subscriure cadascuna de les paraules que dius, perquè també tenia els meus favorits, i se m'ha fet difícil fer el recompte, i somreia cada cop que veia com un nominat votava un contrincant, cosa que demostra que s'ho prenien seriosament, i que jugaven net. Però es tractava d'això, de triar els blogs que ens agraden, i votar-se a un mateix no té sentit, si tu ets l'únic que t'agrades a tu mateix, no vas massa bé.

Bé, paro ja, no fos cas que plori, però gràcies, moltes gràcies a tu i als altres per la feinada feta.

neus ha dit...

gràcies a vosaltres per la iniciativa i la feina feta :)

Moni ha dit...

Felicitats a tots i totes...sou un crack

neus ha dit...

(ja he esmenat l'error Jordi, ara es pot escoltar a l'Audrey)

zel ha dit...

Sí, noi, i quina feinada, jo penso que el treball fet per vosaltres mereix tot un premi c@ts a la dedicació!