dilluns, 1 de setembre del 2008

Coses que valen la pena


Quan em veu corre cap a una marialluïsa hi passa les mans negres d’arrossegar-se i me les acosta al nas per què les hi olori. Fes-me una abraçada i un petó. I m’escanya de tant forta que és.

Sap que jugarem i ajunta les cames i les posa ben rectes per sortir disparada cap al cel i caure a l’aigua. M’enfonsa i l’enfonso i es deixa fer i obrim els ulls a dins l’aigua i ens diem hola amb les mans.

Balla davant meu i posa cara de guapo o em treu la llengua i mou els braços i m’ensenya com salta lluny i l’embolico amb la tovallola i es queda quiet damunt de l’herba com només ell ho sap fer.

Entro per veure com no dorm a l'obrir el llum uns ulls grossos i clars s’il·luminen i quan s’agafa dels dits i l’aixeco xiscla i somriu agraïda.

15 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

coses que no tenen preu, de les millors coses

Anònim ha dit...

I tant que si de les millors coses que hi ha. Un pest molt tendre.

Rita ha dit...

Passar temps amb nanos és un regal. Un post dolç i tendre.
Bona nit!

J.M. ha dit...

Després creixeran i es convertiran en males persones... o no. En qualsevol cas, si ho tens i creus que és bo, disfruta-ho.

Sergi ha dit...

Jo crec que n'has de començar a encarregar un, que se't cau la bava... i fas que se'ns caigui a nosaltres!

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

Hi ha mesos de l'any que són especials, menjars que no s'obliden mai, olors que es recorden...i per tot això una paraula poc dita amb el cor i ben senzilla...
gràcies.

neus ha dit...

Hi ha petits detalls que són grans regals.

estrip ha dit...

estàs feliçment distret eh!

Assumpta ha dit...

Què macos són els ulls dels infants!!!

Anònim ha dit...

aix... que tendre! és tan maco veure criatures jugant i que s'ho passen bé, i jugar amb ells i fer-los pessigolles i que riguin riguin riguin! :)

Anna Tarambana ha dit...

Aquests no els pagues amb diners! :)

Mireia ha dit...

Hi ha moments especials, ets afortunat per saber reconeixe'ls

Finestreta ha dit...

Quin post més maco! Gràcies per visitar-me i comentar-me!

Moni ha dit...

Moments com aquest et fan viure. Petons i fins aviat

rits ha dit...

Donen tan amor sense gairebé ni adonar-se!! i ells l'únic que volen és que estiguis per ells!