dimarts, 19 d’agost del 2008

Atrapada


com una aranya que no pot sortir del plat de dutxa

12 comentaris:

Mireia ha dit...

ecs, odio les aranyes!

zel ha dit...

Mira, així és com em sento avui, cap de les possibles sortides és bona...

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

Ja ho té la vida això. A tots ens pasa en un moment o altre.

estrip ha dit...

aquestes no piquen, només fan pessigolles!

Sergi ha dit...

Hi ha dies que fa tanta calor que jo tampoc sortiria del plat de dutxa.

Rita ha dit...

Ecs! No m'agraden gaire els bitxos a mi...

Moni ha dit...

Estic amb en XEXU i acs....quin yu yu de bitxos...

Moni ha dit...

Estic amb en XEXU i acs....quin yu yu de bitxos...

Assumpta ha dit...

Ufff!! No sé si és la foto o és així de veritat, però... és molt gran, oi?... aisss...

Anna Tarambana ha dit...

Deeeecs! :S

Zincpiritione ha dit...

Aix, quin fàstic: un plat de dutxa! :PPPP

Anònim ha dit...

Jo l'ajudo a sortir per la canonada obrint l'aixeta!!