diumenge, 13 de juliol del 2008


Potser sí que ja era hora de fer un canvi...

18 comentaris:

Unknown ha dit...

Felicitats pel nou Disseny del Blog¡¡¡¡


Ja aniré passant

Salut

Unknown ha dit...

NO ho diguis en veu alta doncs....xDD

Gràcies

neus ha dit...

m'he enamorat de la foto de la capçalera...

m'agrada el nou aspecte :)

Boira ha dit...

Bon canvi! Si senyor! M'agrada molt.

Carme Rosanas ha dit...

Doncs molt bé el nou disseny! Xulo!

Sergi ha dit...

Doncs la veritat és que t'ha quedat molt bufó.

Assumpta ha dit...

Què xulooooooo!!!

Renoi! En sabeu molt, molt, molt... jo quasi vaig fer una festa quan vaig aconseguir posar un comptador i un rellotge al meu bloc jajaja

Després Asco de pavo em va ensenyar com posar les negretes, cursives, etc. i una llista de blocs més visitats...

Però un disseny així de PRECIÓS no el sabria fer ni que m'hi dediqués una setmana sencera... però ho hauria d'intentar, el disseny del meu bloc és bastant horrible jajaja

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

em captiva la llum de la tauleta de nit?
tant se val d'on sigui, em captiva.

estrip ha dit...

els petits canvis son poderosos i dels grans també, no?

Mireia ha dit...

Uuuuau! Que xulo!!! Jo fa dies que remeno el xml ja fets amunt i avall perquè vull canviar el disseny del meu per celebrar que li falta poc poc per l'any i quan veig aquestes coses TANT xules... em feu una enveja!

Clint ha dit...

maco el canvi tu!

Cèlia ha dit...

Enhorabona pel canvi! ha quedat xulíssim!

bajoqueta ha dit...

Per un moment pensava que m'havia equivocat de pàgina. Bon canvi, ha quedat molt bé.

dolors ha dit...

Felicitas, ha quedat d'allò més bé... Per la meva vista va de nassos. El llegeixo molt millor.

Bet ha dit...

És cert, es llegeix molt millor. Xulíssim!

Robertinhos ha dit...

bon canvi companys! una abraçada als dos!

zel ha dit...

Osti tu, que maco!!!!

Jesús M. Tibau ha dit...

Nova imatge, més moderna