dimecres, 4 de juny del 2008

Tornada


Una munió d’aranyetes vermelles damunt d’un marbre blanc. Japoneses?
Tres espirals elèctrics tanquen el patí als senglars.
La mestressa en bata i sabatilles esmorza torrades i suc de taronja acabat d’esprémer.
Un ànec al zoo abandonat.
Un llit fet i un sofà buit.
Una tovallola estesa, un grill xerrica i una altre respon. Una sirena i un gos que udola.
Unes botes noves d’oferta.
Un pollet mort i una altra sirena, aquesta però, muda, de pits abundants i cara estrafeta. Petjades de pedra al jardí.
Els torrats i els vermells ondulen i les boles primerenques dels plataners ja surten.
Una opció?

4 comentaris:

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

jo no diria res que em distreu de la teva lectura...poder una mica d'olor a menta o alfàbrega?

zel ha dit...

A mi també em distreuria, però per no fer-hi lleig, jo em poso la bata i tu em fas les torrades, fa? Ah, i sisplau, un bon cafè...

Partícula Elemental ha dit...

"Els torrats i els vermells ondulen"... Home, els borratxos sí que ondulen, però els comunistes més aviat minven. :)

No estaria de més que ens diguessis d'on és la foto...

Salut.

Joana ha dit...

Què està abandonat, l'ànec o el zoo?