dijous, 17 d’abril del 2008

Aigua



He arribat a casa, he tret un cubell per recollir aigua de pluja per la planta carnívora, només en vol d’aquesta o destil•lada, sinó es moriria. Encara no té nom, m’agradava la proposta de l’Avi, Magdalena, però és que no pot ser... Ara quatre mesos més tard està començant a florir, ja ho veureu.

Què deia? Ah sí! Que he tret el cubell i ha tronat. Un tro fort i potent, proper. He sortit al balcó, m’agrada quan trona. Plovia amb ganes i se sentia la fresca de l’aigua. El campanar es veia assoleiat.

- Aviat sortirà - al cap de poc ho ha fet. Tal com anava amb sabatilles d’estar per casa hem baixat al pàrquing, hem agafat el cotxe, hem sortit de cacera i l’hem caçat.

A més a la foto hi sortim tots tres en Martí, la Marta i Jo.

19 comentaris:

Sergi ha dit...

La imatge és genial, per l'arc de Sant Martí i per vosaltres. Jo m'he recordat d'ell avui des del laboratori, queien gotes i hi havia sol, i he pensat en l'arc, però no he sortit a caçar-lo. Una llàstima. Fa poc que en vaig veure un de magnífic, però sempre és agradable veure'l. Saps, entre un altre blog pel que acabo de passar, i tu, m'heu fet venir ganes de no sortir de casa sense la càmera de fer fotos. Potser m'ho pensi.

Rita ha dit...

Una foto fantàstica, caçador! ;) Heu quedat tots molt macos, les Medes també...
Bona nit!

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

aquesta foto es especial per moltes coses, no solsament per l'arc de sant martí, pel fet d'haber sortit de casa oblidant de posarte sabates (?) però sense oblidar ni a la Marta ni al Martí...tots tres, plegats a la reçerca i captura...això depèn d'on aneu a viure no ho podreu fer, recorda-ho.

Robertinhos ha dit...

ja sé que estàs ocupat amb caceres diverses, però...podries apuntar-te al meeting blogger i recollir el premi que us vaig fer, no? :(

Anònim ha dit...

Déu n'hi dó del profit que n'estàs treient de la màquina de fer fotos. Faràs la competència a l'Uri...
Mama

Clint ha dit...

sortir en sabatilles...per una foto per el blog...realment esteu fatal! jajajaja però moltes gràcies!

neus ha dit...

una meravella!! tot plegat.

Marta Cebrián ha dit...

Robertinhos el premi ja ha estat recollit, ja l'hem col·locat a la prestatgeria dels premis. Gràcies!!

Anna Tarambana ha dit...

Oh! Quina imatge! Tenia tantes ganes de snetir ploure i tronar! Però des de casa meva no tinc aquesta vista!

Zincpiritione ha dit...

Prisca. Jo li posaria Prisca.

Bon cap de setmana!!!!!

Carles Casanovas ha dit...

Tots els sonats i tocats per la primavera en som sensibles a aquestes delicatessens, ahir a Tiana a més ens va caure una bona
calamarçada. L' Arc de Sant Martí
magnífic El mon encara val la pena.
Tota la terrassa i el jardí de color blanc. Fantástic.

moi de tiana ha dit...

sant, sant, sant és en martí!!
sí senyor, i amb sabatilles, clar que sí, com ha de ser!
a l'aúpa

bajoqueta ha dit...

oooo una foto perfecta :)

Partícula Elemental ha dit...

Molt maca la foto, molt encertat el moment. Les medes... ah, les Medes!
Plantes insectívores? Per aquí on visc jo n'hi ha unes que en no mengen carn: mengen l'olla, directament.

Suggereixo el nom d'Aïxa, que és una devoradora que hi ha per aquí... D'altra banda, intenteu-ho fer pronunciar a un castellà... Té el seu catxondeio.

Salut i dirhams.

ÀnimaAlada ha dit...

i tant! guapissims els tres tan en primer pla, tan clars! (ejem);) però no sé perquè la vista se me n'ha anat cap a l'arc de sant martí!
el proper dia volem vaure les sabatilles!

Joana ha dit...

M'agrada la llum de la foto. Jo no puc sortir així a caçar, no saps la sort que tens

M. J. Verdú ha dit...

M'encanta la vostra quotidianeïtat. La vostra vida sembla bonica i senzilla. La imatge és preciosa.

Déjà vie ha dit...

alli, alli entre els nuvols. Una imatge amb moltes cosetes per anar descobrint.

Moni ha dit...

Ho veus Jordi...normal. Un moment i prou. Suficient.
Em fas somriure...per cert i les sabatilles????????'