dissabte, 8 de març del 2008

Reflexió

La campanya electoral està sent complicada ara per ara hi ha dos candidats clarament posicionats que es reparteixen els vots. Cadascun fa la seva, mítings, promeses, propostes.

L’un vol que les coses continuïn com fins ara, seguint la tònica dels últims anys, i es presenta com la persona que portarà continuïtat a la feina feta. Hores d’ara ja ha repartit algun càrrec a canvi dels vots.

L’altre vol canviar-ho tot, és novell i té moltes idees i moltes pors, però sobretot ganes d’arreglar el desgavell que hi ha. Té sobretot el suport dels joves i d’un sector important de la comunitat.

A l’últim moment el candidat continuista s’ha tret de la màniga el bisbe i el candidat per la renovació perd posicions, però encara li queda un moviment.
No sé qui serà el nou prior de Kingsbridge, si Philip o bé Remigius però el nas em diu que pel bé de tothom ens convé que no guanyi en Rajoy...

osti tu! ja començo a barrejar realitat i ficció....

5 comentaris:

zel ha dit...

Què coi estàs llegint? Només tinc dues opcions, els pilars o el Harry Potter, i també segur que vull que no guanyi el Rajoy!
Petonets!

Sergi ha dit...

Vols creure que ja no recordo qui guanya? Per on passes? Hauria de guanyar en Philip, igual que no hauria de guanyar Rajoy. Però mai se sap, oi? Ja em diràs qui és el nou prior, que dels altres ja prou que me n'assabentaré.

Mireia ha dit...

Veig que no sóc l´'única que no recorda qui guanya....però sí la realtitat a vegades sembla ficció!

Robertinhos ha dit...

jo estic entre Martin Luther King i Bernard du Clairval, però com no són cap de llista, aquest any em faig abstencionista. jo tambñe barrejo realitat i ficció.

puc votar Obama?

Anònim ha dit...

es que paso de politica.......