dilluns, 8 d’octubre del 2007

M'ha agradat, no m'ha agradat - IV

M'ha agradat trobar i comprar wasabi, tenir-lo a casa i començar a experimentar. Amanides, peixos... qui sap.
No m'ha agradat que se m'acabessin les vacances.
M'ha agradat deixar de ser el vice-president de la comunitat i veure que més o menys tot plegat torna a arrancar.
No m'ha agradat que a la feina hagin decidit fer un canvi d'horari pel morro, que no m'ho hagin dit i arribar a treballar el primer dia massa aviat.
M'han agradat els tres últims llibres del Pratchet que he llegit. De menys a més: Pies de barro, Eric i Voto a bríos!.
No m'ha agradat que se m'hagin acabat els llibres.
No m'està agradant que l'ordinador s'estigui morint per moments.
M'ha agradat descobrir que després d'un any i nou mesos ja arriba la línia de telèfons a casa. No m'ha agradat que els mamons de telefònica encara no hagin obert boca i m'agradarà engegar-los el dia que truquin.
M'han agradat les mandonguilles, el salmó marinat, el pa i la mostassa de l'Ikea.
M'ha agradat moltíssim que, per primera vegada, l'Arnau no plorés en veure'm.