dissabte, 5 de maig del 2007

Amb permís d'en Xavier Bosch 2


Ara fa més d’un any ja vaig penjar un post com aquest, per anar bé s’hauria de buscar la música de la secció del Món a Rac 1 i posar-la de fons.


M’ha agradat tornar a tenir internet i recuperar la connexió al món.


M’ha agradat trobar que la Beatrice Ardisson ha tret dos reculls més de “La Musique De Paris Dernière”, escoltar els nous discs de Pino Danielle “Il mio nome è Pino Daniele e vivo qui” i Quimi Portet “Matem els dimarts i els divendres” i descobrir el disc “Surfistes en càmera lenta” del guitarrista i compositor Joan Miquel Oliver dels Antònia Font.


No m’ha agradat que, com l’any passat, quan arriba el bon temps hagi de treballar tantíssimes hores.


M’ha agradat tornar a veure els camps d’arròs inundats i plens d’ocells.


No m’agrada que els clients als quals truco per quedar-hi d’acord es guardin el meu número i em truquin i retruquin.


M’ha agradat que la Marta hagi comprat Moussel (...és otro producto Legrain París) i retrobar una olor.


No m’agrada que a la feina juguin amb el meu sou.


M’agrada quan el Quico m’abraça i em fa un petó al veure’m, i quan la Maria i en Roger volen que juguem a explicar contes amb les fotos del mòbil.


M’agrada trobar-me la Mariona al messenger però no m’agrada el tipus de lletra que fa servir. M’agrada quan l’Aina tota teatrera em diu – t’he trobat a faltar!!! –


Em va agradar que L'Arnau, la Isabel i l'Adria vinguessin a passar el cap de setmana a casa.

I per acabar no m’ha agradat tot el desplegament mediàtic que ha provocat el naixement d’una criatura. La truja ha garrinat, visca la República!!!